Rum 430

Hej, 
Tänkte vi skulle visa hur vi bor. Vi bor i rum 430, vägg i vägg med Linus. 
(null)

(null)

(null)


(null)
Här sitter vi o tar lite paus från stranden. Det blev kaffe, knäcke, kex o färsk frukt. Sonya hade med sig en kokosnöt.  (null)
(null)

(null)

Idag har vi och Michael & Sonya varit ute och paddlat kajak. Tyvärr hade vi inte kameran med oss, så vi får åka ut en gång till o ta några bilder. 
Michael och grabbarna har provat på vattenskidor idag... det gjorde dom bra! Thommy o jag fegade😀

(null)

Sonya o jag mumsar på färsk ananas, som vi köpte på dagens morgonpromenad. 
(null)
(null)
Igår kväll var vi och åt på en Italiensk restaurang. Det var fullsatt och förbokat när vi kom, men vi fick ett bord efter 10 min, då ett gäng som bokat inte dök upp, 
Det var så gott så vi bokade ett bord till onsdag kväll . 
(null)
(null)

Nu är klockan snart 17.30 och då är det Happy Hour i baren. Sonya och jag ska duscha och göra oss klara till middagen ikväll .... Thommy o Michael sitter kvar o vaktar vårt bord.  Det är en fin terass med utsikt över havet . 
(null) (null)

(null)

Puss o Hej! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jacobssonsresor.blogg.se

Här kan ni följa oss på våra resor ☀

RSS 2.0