Uppdatering från Naxos

Godmiddag! 

Just nu sitter vi på balkongen och har precis ätit lite gyros pita till lunch, det smakade bra. Som vanligt efter lunch slänger sig Johan och pappa på sängen och tar den hederliga eftermiddagsluren, medans mamma och jag sitter kvar på balkongen och tar en kopp kaffe. 

Jag tror att grekerna har lärt sig vad vi tycker om att äta.. När mamma och pappa skulle beställa gyros pita behövde de inte säga vad de ville ha - grekerna hann säga det före... Likadant var det på frukosten häromdagen. Mamma och pappa kom före mig och Johan till frukosten, så de satt redan vid ett bord. När Johan och jag kliver innanför dörren till frukosten ser vi hur två av personalen reser sig upp bakom receptionsdisken för att titta om det finns bröd så det räcker till oss, haha. 


Skickar med lite bilder från hotellet vi bor på.






Haha just det, häromdagen såg vi även en liten katt som hade samma stil som pappa brukar ha hemma i soffan 


Nu ska vi också slappa lite sen får det bli poolen en stund i eftermiddag. 

Vi hörs!! 
Mjölby
2015-07-27 @ 14:52:23

Haha diggar bilden på katten, pappa upp i dagen 👍🏼😂
De andra bilderna diggar vi givetvis också :)

farmor farfar
2015-07-27 @ 16:32:38

o vilken underbar resa ni är ute på
och nu fick vi ju se katten,
som vi har letat efter.
Vilken tur Johan.

Greboligan
2015-07-28 @ 18:24:08

Åh gyros Pita. Dreglar när jag läser det :P haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jacobssonsresor.blogg.se

Här kan ni följa oss på våra resor ☀

RSS 2.0